Четвер, 10.10.2024, 06:36
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 87
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Спираючись на споконвічну мудрість і трудові традиції нашого народу, я вирішила вдатися до пошуку шляхів удосконалення трудового навчання і виховання школярів на    основі національних культурних традицій, залучення їх до занять народними ремеслами та декоративно-ужитковим мистецтвом. 

 Найбільш яскравим прикладом використання народних традицій на уроках трудового навчання є вишивання, яке починається з 5 класу  вивченням найпростіших видів швів, учениці 6 класу вишивають серветки, 7- 8- го класу  -  рушнички, 9-го - картини, панно.

 На уроки  запрошую  майстринь з вишивання.  

  

Дівчатка з ентузіазмом беруться до роботи, кожна дитина намагається створити своє, індивідуальне. Роботи  дітей різні за розміром і майстерністю виконання, та головне, що вони виконані з любов’ю, бо кожна дитина у виконаній роботі залишає частинку своєї душі й тепло своїх рук.

У шкільній  майстерні створена міні - галерея вишитих робіт, де представлені різні техніки вишивання.

 

Доводиться часто чути, що краса врятує світ. Я не можу сказати про весь світ, але особисто мене вона інколи рятує. Коли на твоїх уроках народжуються дивовижно красиві речі, розумієш, що часи, проведені з учнями пройшли не даремно. Кудись дівається сум, тривога, забувається все погане. І перед тобою - радісна щира посмішка й світлі веселі очі твоїх вихованців.

          ​

Український віночок               Чудо - дерево

           

Лугові квіти                         Десерт

           

Бісерне рукоділля              …і маленьке дерево

           

Роботу закінчено                   Подарунок вчителям

            

Умілі руки                       У нас все вийшло дуже гарно

 

Я переконана, що ефективність засвоєння учнями знань та умінь з трудового навчання значною мірою залежить від розвитку в них інтересу до предмета.

Важливу роль у розвитку пізнавальної активності учнів відіграють заняття, які проводяться у формі ділових, рольових та дидактичних ігор. В своїй роботі я постійно викорисовую  ігрові технології. Гра, як відомо, є ефективним засобом виховання, навчання і розвитку дітей.

           

Конструювання                                  Робота над проектом