Вівторок, 19.03.2024, 10:20
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 87
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Елементи тренінгового заняття з батьками «Взаємодія у родинному колі»

Мета: створення позитивного психологічного клімату в сім’ях, надання допомоги батькам у вихованні дітей,запобігання негативним соціальним явищам у молодіжному середовищі.
Ресурси: плакат «Голуб», липкі аркушики паперу, картоплина, аркуш А-1.

Хід:
1. Вправа «Знайомство». (15 хв.)
«Любительське фото – сімейний альбом». Робота в парах. Поділити учасників на день-ніч.
  Учасники проводять інтерв’ю за запитаннями:
- Прізвище, ім’я;
- Склад сім’ї;
- Хобі;
- Цікавий випадок з дитинства.
По закінченні роботи кожний учасник стисло представляє групі свого співрозмовника.

2. Вправа «Очікування».(5 хв.)
Кожному з учасників пропонується на окремому стикері (липкому аркуші) записати свої очікування від цієї зустрічі, зачитати і розмістити на плакаті «Голуб».

3. Вправа «Гаряча картоплинка».(10 хв.)
«Пригадайте дитинство, бесіди навколо вогнища, печену картоплю. Зараз ми уявимо, що ми витягли першу картоплинку і, передаючи її сусіду праворуч, продовжимо фразу «Моя дитина сказала б про мене …»». Учасників підтримувати посмішкою, дякувати кожному.

4. Вправа «Згадаємо дитинство».(10 хв.)
Пропонується продовжити фразу «Коли я був маленьким, я хотів би, щоб мої батьки…».

5. Ознайомлення з результатами анкетування дітей:(10 хв.)
- я хотів би, щоб мої батьки…
- у вільний від роботи час мама…
- батьки про мене сказали б…
- боюся більше за все…

6. Мозковий штурм «Основні функції».(10 хв.)
Батьки називають функції сім’ї, відповіді записувати на ватмані. Орієнтовні відповіді: (любити, піклуватися, виховувати, захищати, поважати, розуміти, формувати ціннісні орієнтації дитини тощо).

7. Бесіда.(10 хв.)
- Що дасть дитині виконання вами всіх цих функцій?
- Чого не вистачає сучасним дітям?
- У чому виражається увага до дитини?

8. Вправа «Піраміда взаємозв’язку».(15 хв.)
 В малих групах зобразити схематично або в образах взаємозв’язок «дитина – батьки – сім’я». Кожна група пояснює свою схему.

9. Прощання.(5 хв.)
- Пригадайте свої очікування на початку заняття. Чи здійснилися вони?
- Що було для вас несподіваним?
- Що мало важливе значення?
- Які є побажання до наступного заняття?